Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik van een witte kapotte pixel af?

Op mijn nieuwe MacBook Pro Retina heb ik sinds kort last van een witte pixel. Op zwart beeld zie je er niks van, eigenlijk alleen bij wit en rood. Dan heb ik een witte 'vlek', zie foto's.

Mijn vraag is hoe ik deze kan verwijderen, zonder m'n laptop 100 jaar kwijt te zijn voor de garantie.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
kan zijn dat het een luie pixel is, hier zijn wel programmatjes voor. ff googlen op luiepixel en programma

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee, daar kan je niets aan doen! Het gehele scherm moet vervangen worden. Het enige wat je kan doen is terug gaan voor garantie, en dan moet je geluk hebben dat je het gerepareerd krijgt. Er bestaat een zoveel procent toegestane uitval van pixels. Maar vermoedelijk zal je bij een MacBook hier niet tegen aan lopen. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit zou je kunnen oplossen door deze website(staat bij bron) op fullscreen 10 minuten te laten draaien, als dat niet werkt moet je hem echt terug brengen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die site heb ik al meerdere keren 20 minuten laten draaien, helaas zonder succes. Alsnog bedankt! Moet ik gewoon bij de winkel waar ik hem vandaan heb aankloppen?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding