waarom krijg ik zwart scherm tijdens het opstarten van mijn laptop?

De eerste keer dat ik mijn laptop vandaag opstarte kreeg ik een zwart scherm met foutmelding, ik weet niet precies meer hoe of wat, ik heb er ook totaal geen verstand van maar er stond iets van dat er een usb aangesloten zou zitten met een niet werkend apparaat of iets in de cd schijf.. heb m daarna meteen uitgezet, even gewacht en weer opgestart. Dit keer zag ik het merknaam toshiba verschijnen en daarna werd het zwart. Heb het nog een aantal keer geprobeerd maar gebeurd steeds hetzelde. Het is een toshiba satellite C670-13Q.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Zit er geen cd in de cdrom? Het lijkt erop alsof de computer probeert te booten vanaf de cdrom (als dat de juiste foutmelding tenminste was). Ook kan het zijn dat de harddisk corrupt is, waardoor de pc niet meer kan opstarten. Zul je even mee naar een helpcenter moeten.