Waarom kan ik mijn mengpaneel niet aansluiten op pc?

Ik kan mijn hercules dj control mp3 e2 niet configureren omdat ik zogezegd geen stuurprogramma heb maar ik heb de nieuwste virtual dj, wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
alleen de meegeleverde virtual dj werkt met je hercules console, hier zitten namelijk de goede drivers in. deze versie is wel beperkt, wil je de volledige versie dan zul je daarvoor moeten betalen en bestellen via de hercules site.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry maar dat geloof ik niet. Ik betaal voor een stuk hardware (hercules)
Ik betaal voor een stuk software (virtual dj bij een softwareboer) Nee zeg jij, je moet nog een maal virtual dj bestellen via Hercules en dan werkt het wel. Drivers van hardware zitten normaliter niet in het programma waarmee je die hardware wil gebruiken (Windows zelf even uitgesloten).

Antwoorden (1)

zoek op de website van hercules naar de drivers.
Downloaden en installeren maar.