is een GeForce 9650M GS goed voor de standaard games ( cs:s-dayz-truck sim2-rct3-bfbc2-etc.) en is deze videokaart te vervangen voor een betere ?

dit geldt voor de acer aspire 8920 G laptop,
wat ik met deze vraag bedoel is kan ik eventueel de nvidia geforce 9650M GT uit de laptop halen en hier een andere betere nvidia videokaart erin steken,
als dit kan, waar moet ik dan op letten, welke serie past er ipv de 9650M GT ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Laptop videokaarten zijn 99% van de tijd niet te vervangen. Reken er maar op dat het op die laptop ook niet kan.

Het beste antwoord

Ik zal persoonlijk niet voor deze videokaart gaan, maar kijken voor een laptop met een gt720/gt730m of hoger, dit is wel fijn voor spellen zoals DayZ en Battlefield. je kunt even kijken op notebookcheck.com, daar staan revies van bijna alle laptop video kaarten en dan kan je ook de max fps zien per videokaart, op een aantal geteste games.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt, ik heb deze laptop inmiddels gekocht, en ik merk wel dat ie er moeite mee heeft, maar die website die je hebt doorgestuurd is super, vandaar dat mn antwoord nu wel beantwoord is.