Past deze RAM op mijn moederbord (ASUS P5VD2-MX)?

Ik heb nu een module van 512mb met 533 ghz (corsair)
Ik wil 2x2gb met 667 ghz.
Op internet stond dat de mHz'en niet zo'n probleem is, aangezien er maar 533 gebruikt en dus iets "overhoud" dat is niet ideaal maar het doet geen schade aan je moederbord. Mijn vraag is of deze twee passen qua DDR2 en dat soort dingen waar ik niet erg in thuis ben...

ik heb nu het plaatje en wil graag de link:
http://maxict.nl/product/2900097/hp-4gb-2x2gb-pc2-5300-ddr2-667-dual-rank-registered-memory-kit-90-days-warranty-refurb?btwview=in&rs=googleshopping&gclid=CIDdz7ndjb0CFTTItAodd2gAcA

(HP 4GB (2x2GB PC2-5300 DDR2-667 Dual-Rank Registered) Memory )

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Je hebt een no-nonsense moederbord, ik zou daar ook no-nonsense geheugen bij kiezen, die registered dual-rank memory is een aparte eend, je kunt inderdaad reepjes kopen die gecertificeerd zijn voor een hogere klok cycli, maar niet deze...(hoewel ze pin-compatible zijn) Dus PC-5300 667MHz non registered non ECC DDR2 RAM.
zoals deze: http://www.mycom.nl/componenten/geheugen/6182/icidu-value-667-2gb-1x2gb?var1=4
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zoek eigenlijk 4gb (totaal) voor onder de 50 tot 60,- Weet u dan nog iets? (anders is dit ook oké)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Marktplaats? Wat jouw geheugen zo duur maakt is dat het niet meer gangbaar is, fabrieken fabriceren nu voornamelijk DDR3 geheugen waardoor 'oud' geheugen in prijs stijgt...