Welk onderdeel van mijn computer kan ik het beste als eerst veranderen om mijn prestaties van bf4 te verbeteren?

Mijn specs zijn:

Foxconn A6VMX
AMD ATHLON 64 X2 6000+
4GB RAM
NVIDIA GEFORCE GTX 750 TI
Windows 8.1 32 bit
Corsair 500 watt modulaire voeding
233 GB harde schijf met nog 66 GB over.

Ik ben sowieso van plan naar 64 bit te upgraden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ps. Bij antwoord graag ook linkje van product dat ik een idee heb en kan kopen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb niet zo zeer een budget, maar wil ongeveer maximaal €250 euro besteden. Het liefst verander ik eerst iets kleins zoals een extra HDD, maar ik weet niet of dat wel relevant is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zou een extra SSD kunnen overwegen voor sneller opstarten. Maar sneller gamen geeft maar een klein verschil.

Het beste antwoord

Je CPU/MOBO zijn echt de bottleneck in dit systeem. Je hebt zeer bezuinigd op dit essentiële deel van je computer. Je zou een nieuw moederbord en CPU kunnen aanschaffen maar je zou ook bij Vraag&Aanbod van Tweakers wat leuks kunnen uitzoeken. Bijvoorbeeld http://tweakers.net/aanbod/637738/i5-2500k-4800mhz+-en-asus-p8p67-pro-b3.html