het lukt niet om mijn usb stick te formatteren weet iemand hoe wel?

ik heb het geprobeerd te doen via eigenschappen maar dat lukt niet, hij zegt steeds: kan het formatteren niet voltooien. Ik heb het ook geprobeerd via het Windows command programma maar dat lukt ook niet.
weet iemand hier raad mee??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
2.6K

Antwoorden (2)

Je geeft aan dat je het al in command hebt geprobeerd, probeer dit nog eens in CMD:
format j: /FS:FAT32 waarbij j: de schijfnaam zal zijn van joun usb stick.
Ik weet niet waar je de stick voor wil gaan gebruiker, ga je hem op oude computers gebruiken dan zou ik hem formatteren als FAT32, ga je hem op nieuwere computers gebruiken dan zou ik /FS:FAT32 veranderen in /FS:NTFS
als dit nogsteeds niet werkt,post dan even een foto van je 'error'
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hij doet het niet echt helaas. ik weet trouwens niet hoe ik een afbeelding moet toevoegen in de reactie. als je dat even zegt hoe dat moet dan stuur ik de error door
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
uhmm ben je bekend met gyazo? het is een snelle manier om afbeeldingen via het web te delen. Je kan het hier downloaden https://gyazo.com/downloading#download eenmaal geinstalleerd klik je op het icoontje gyazo en selecteer je het gedeelte van je scherm waar je een foto van wil maken. Nadat je je muis hebt losgelaten zal er een link verschijnen zoals deze in je browser: http://gyazo.com/eaa8ac1849c948f36fbee20bd44d4625 Als je dit even van de 'error' wilt doen en die hier wil posten kan ik je verder helpen :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan ook zeker proberen om in disk management met rechterklik op de USB de partitie van de USB flash drive te verwijderen. Dan krijg je een niet toegewezen ruimte. In deze ruimte kan je dan weer met rechterklik een nieuwe partitie maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je hem daarna nog niet kan gebruiken, probeer dan om mrt diskpart de partitie te verwijderen en weer een nieuwe aan te maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de link dit is de error http://gyazo.com/662fdf26ae7f4a29f84075bc7438eb27
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je usb stick is RAW (data tables corrupt) als je op eigenschappen van je usb stick klikt zie je dan zoiets als dit? http://gyazo.com/caafb4173497ed9152937c1a2f6d59d4
probeer eens via diskmanagement, dit kun je starten door run te openen en dit in te typen diskmgmt.msc en dan nog eens te formatteren handmatig
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dit is wat ik zie
http://gyazo.com/9d24a6b11f54a1374fc181591a17d785
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
diskmanagement werkt ook niet volgens mij is hij gewoon onherstelbaar stuk
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kan het zijn dat hij stuk is gegaan omdat ik hem in een digitaal fotolijstje heb gedaan
Je kan ook het gratis programma Gparted downloaden.
Op een DVD /CD of usb stick zetten.
Daarna opnieuw opstarten met DVD/CD of USB er in en veel keer enter en 1x 06 (voor Nederlands) het wijst zich van zelf.
Is voor de HD maar ook prima te gebruiken voor een USB stick.
Is wel wat omslachtig maar het werk altijd.
http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/GParted%20partitiebeheer