Er is net wat op mijn Toshiba laptop gevallen en hij is nu vastgelopen. Waarschijnlijk is de harde schijf kapot, wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
capthavoc
10 jaar geleden
wat gebeurd er precies ?
al je probeert op te starten ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Door de val is de schijf waarschijnlijk beschadigd.
Laat data recovery uitvoeren voordat hij er helemaal mee stopt.

Het beste antwoord

Het kan zijn dat er door de harde klap je harde schijf mogelijk een foute beweging heeft gemaakt. Komt het vaak voor? Nee eigenlijk niet. Je kunt proberen om Toshiba te bellen en vragen wat zij hier mee kunnen. Om te beginnen kun je beter níet zeggen dat je er wat op hebt laten vallen, dan kun je direct vergeten dat ze je verder helpen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt je laptop even open schroeven en kijken wat er binnenin allemaal nat is.
En als dan je harde schijf nat is dan is die waarschijnlijk kapot. Wat je eventueel nog kunt doen is de dingen die nat zijn even laat drogen. Mocht er iets kapot zijn hou er dan nog even rekening mee dat het ook in je laptop moet passen.

Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wie zegt dat er water op gevallen is, of iets anders wat nat is?