kan ik fifa 14 spelen op de Toshiba Satellite C855D-160?

ben benieuwd of ik die game kan spelen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan hem spelen maar alleen op de laagste kwaliteit. Je kan misschien nog ietsjes omhoog met de kwaliteit maar verwacht er gewoon weg niet te veel van.
Meestal raad ik voor gamen minimaal een intel i5 aan met een Nvidia GPU. Anders zou je het met een AMD FX(en dan het lieft een hexacore (6 cores)) moeten doen. Deze AMD a6 is eigenlijk niet gemaakt voor gaming maar dat neemt niet weg dat je hem niet kan spelen. Let er alleen wel op dat je pc steeds trager wordt namate hij ouder wordt.

Antwoorden (1)

Als er een discdrive (DVD-rom speler) op zit, anders moet je hem downloaden via steam (dit is niet illegaal downloaden maar via een officieel digitaal distributiesysteem)