Waarom brandt het lichtje van de muis soms feller?

Mijn muis heeft een rood lichtje aan de onderkant. Meestal brandt dat lichtje niet zo fel. Soms gaat het echter ineens een stuk feller branden. Dat duurt soms een seconde, soms enkele seconden.

Dit gebeurt soms ook als de muis stilstaat en ik helemaal niets met de computer doe.

1.  Wat is de reden dat het lichtje soms feller gaat branden?

2.  Waar wordt het lichtje door aangestuurd? Door een driver,
      of doet de muis-hardware dat helemaal zelfstandig?

Cryofiel
10 jaar geleden
in: Hardware
1.4K
Cryofiel
10 jaar geleden
Een logitech.

Het beste antwoord

1. Dan herkent de bewegingssensor een beweging, dat resulteert in het feller branden van het lampje.
2. Geen idee :p
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Optie 1 is al juist, houd de muis maar eens op de kop, dan gaat hij zwak branden, ga je met je vinger voor de sensor langs dan gaat hij weer even fel branden. (als je dichtbij genoeg bent met je vinger)