kan mijn computer deze requirements aan?

ik wil graag een spel spelen maar kan mijn laptop dit aan
.
OS: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit
· CPU: Intel Core 2 Duo E8200 2.66 GHZ / AMD Phenom X3 8750 2.4 GHZ or better
· RAM: 6 GB RAM
· HDD: 50 GB HD space
· Video: NVIDIA GeForce GTX 550 Ti / ATI Radeon HD 5870 or better
· Sound: DirectX Compatible Sound Card
· DirectX: 11
. Internet: Broadband connection and service required for Multiplayer Connectivity. Internet connection required for activation

dit heb ik nodig en ik heb een toshiba met deze specs:

Toshiba Satellite C855D-160
Specs:

PSCC6E-00R00JDU,
AMD A6-4400M,
4 GB,
15.6 inch,
1366x768,
AMD Radeon HD 7520G,
320 GB,
Microsoft Windows 8

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kijk eens op deze site : http://systemrequirementslab.com/cyri je kiest het spel uit het zoekmenu en klikt vervolgens op "can you run it" je geeft de site toestemming om op je computer te kijken (de site loopt alles na in je computer zoals ram geheugen, processor etc. ze scannen geen persoonlijke gegevens!!) en je krijgt uiteindelijk netjes een antwoord of je computer het spel aan kan of niet, als je computer het spel niet aan kan krijg je een lijstje en daar staat op wat er voor zorgt dat je het niet kan draaien. klinkt misschien heel ingewikkeld maar de site wijst zichzelf. u heeft wel java nodig of u moet het programma downloaden ik hoop dat ik u voldoende geholpen heb!

Antwoorden (2)

Nee, het spel heeft 6GB geheugen nodig terwijl je laptop er maar 4 heeft.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat is balen en kan die black ops 2 erop denkje?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://en.wikipedia.org/wiki/Call_of_Duty:_Ghosts#Development Even nagezocht(nooit eerder een spel gezien wat 6GB claimt nodig te hebben) en idd is dit maar 4GB. Had de info van gijs in google ingevoerd en dan kom je op COD ghost. https://www.google.nl/search?q=CPU%3A+Intel+Core+2+Duo+E8200+2.66+GHZ+%2F+AMD+Phenom+X3+8750+2.4+GHZ+or+better+%C2%B7+RAM%3A+6+GB+RAM+%C2%B7+HDD%3A+50+GB+HD+space+%C2%B7+Video%3A+NVIDIA+GeForce+GTX+550+Ti+%2F+ATI+Radeon+HD+5870+or+better+%C2%B7+Sound%3A+DirectX+Compatible+Sound+Card+%C2%B7+DirectX%3A+11+.+Internet%3A+Broadband+connection+and+service+required+for+Multiplayer+Connectivity.+Internet+connection+required+for+activation&rlz=1C1CHFX_nlNL565NL565&oq=CPU%3A+Intel+Core+2+Duo+E8200+2.66+GHZ+%2F+AMD+Phenom+X3+8750+2.4+GHZ+or+better+%C2%B7+RAM%3A+6+GB+RAM+%C2%B7+HDD%3A+50+GB+HD+space+%C2%B7+Video%3A+NVIDIA+GeForce+GTX+550+Ti+%2F+ATI+Radeon+HD+5870+or+better+%C2%B7+Sound%3A+DirectX+Compatible+Sound+Card+%C2%B7+DirectX%3A+11+.+Internet%3A+Broadband+connection+and+service+required+for+Multiplayer+Connectivity.+Internet+connection+required+for+activation&aqs=chrome..69i57j69i58.401j0j4&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8
ja en nee , het zal wel langzaam met mogelijk lagg kunnen worden gespeeld , ik heb zelf een pc met 4 GB aan ram terwijl ik nog zwaardere programma's run en weinig problemen gehad met die 4 GB geheugen !