ik heb assassins creed black flag gekocht. Alleen mijn pc is niet zo snel. Is er iets waardoor ik mijn pc sneller kan maken. Zo ja wat dan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je een uitbreidbare desktop hebt kan je een betere videokaart of ook wel grafische kaart kopen.

Wat tips om je PC sneller te maken (let op! Dit is niet hetzelfde als een nieuwe PC kopen): - Betere videokaart kopen (hoe duurder, des te sneller/beter hij is). - Meer werkgeheugen (dit is relatief goedkoop, dus bespaar hier niet op). - Als je een harde schijf hebt, vervangen met een SSD schijf. - En als je dan nog geld over hebt een betere/snellere processor. Let op de bustype, niet alle processors passen in jouw moederbord. Dit kan zowel van webshops (zoals mycom.nl en alternate.nl) als van echte winkels (zoals mediamarkt). Voordeel van laatstgenoemde is dat je persoonlijk advies kan krijgen. Wat ik persoonlijk zou doen (als ik in jouw schoenen sta) is bijv. iedere keer (maandelijks?) een beetje geld opzij houden dan 1 vd bovenstaande punten aanschaffen, totdat je zo alle punten aangeschaft hebt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100