Wat betekent dit rode kruis bij mijn wifi adapter in mijn laptop?

Er staat dit rode kruis bij mijn wifi-adapter. Hp Probook 4710s met windows 7, 64bit als besturings systeem. Opnieuw installeren heeft niet geholpen. Ook verschillende drivers al geprobeerd, maar dat helpt ook niet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
2.5K

Antwoorden (2)

het icoontje lezende werkt je wifi verbinding wel is zie de groene streepjes dat betekent dat de wifi wel contact heeft met EEN draadloze router maar is er geen contact met internet
vraag is wel even welke router ? hopelijk niet die van je buren
kijk of je verbindt met de goeie routernaam
en daarna is het een kwestie van het juiste ww invullen ?
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hij vind als je zoekt ook geen netwerken. Hij is ook zeker weten niet verbonden met een router. Het licht niet aan de router, want op telefoon en tablet werkt hij wel gewoon goed.
capthavoc
10 jaar geleden
Misschien moet je in apparatenbeheer de wifi kaart nog aanzetten ?
ook kan je als je nog even bedraad werkt ens kijken of er bij
windows update
optionele drivers zijn ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb zelf nog even verder gezocht, en uiteindelijk een vaag programmaatje geinstalleerd. Nu werkt het allemaal weer! Bedankt voor het meedenken!
Als je de naam van je draadloze netwerk weet kan je dit hier invullen.
Rechtermuisknop op het icoontje of dubbel klikken om het te openen, hier kan je de naam en je wachtwoord invullen. Let op de goeie versleuteling!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb ik al geprobeerd, maar hij gaat niet eens proberen om verbinding te maken...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je had de pc opnieuw geïnstalleerd toch? Er is namelijk ook een update van windows 7 die WPA2 beveiliging geeft. Als je deze niet hebt dan kom je ook niet op je router (mits deze WPA2 is) Maar anders start eens opnieuw met het verwijderen van de draadloze verbinding. Wellicht zie je toch iets over het oog. Kom je met een andere laptop/mobiel er wel op? Ben je bij de router? dan probeer het eens met een netwerkkabel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oh wacht gebruik je software voor die netwerkkaart? Deze worden wel eens samen met een programma geïnstalleerd. En dan doet die niets in het gewone Wi-Fi instellingen. Dit is aan te raden om het aanzetten > deze computer ---> beheren ---> Services --->WLAN autoconfig --> eigenschappen ---> aanzetten (voor als er een extern programma is voor wifi connectie)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb zelf nog even verder gezocht, en uiteindelijk een vaag programmaatje geinstalleerd. Nu werkt het allemaal weer! Bedankt voor het meedenken!