Ik zou graag een pc bouwen voor video bewerking en spelletjes kunnen jullie me zeggen welke stukken ik het best zou kopen ?

Ik zou dus graag een pc bouwen voor video bewerking en games. Maar ik weet niet goed welke stukken ik zou kopen kan iemand me helpen ? ik gebruik meestal programma's zoals Adobe AfterEffects , Photoshop,Sony Vegas , ... En ik zou ook graag veel games kunnen spelen zoals Battelfield3 , Minecraft , League of legends , ...

Toegevoegd na 2 uur:
Ik wil in totaal €1350 uitgeven

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoeveel wil je eraan kwijt?

Het beste antwoord

Frozen longhorn 50
MSI Z87-G45 Gaming 129
intel i7 4770K 284
Asus R9 290-4GD5 400
G.Skill F3-1600C9D-16GAR 75
Xilence Xilence Gaming Edition 800W 85
Intel SSD 530 120GB 75
WD Red Network NAS HDD, 3TB 126
LG BH16NS40 Retail Zwart 71
------+
1295€

zo heb je ook nog geld voor een toetsenbord en muis of een leuke game!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oeps, de prijzen zijn een beetje vreemd gaan doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
sorry, de twee hardeschijfen zijn verkeerd, deze moeten zijn:
WD Red SATA 6 Gb/s WD20EFRX, 2TB
en
Seagate 600 Pro 120GB
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje dit is het beste antwoord :) dankje euhm is het ook goed voor editing ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja, editten vraagt wat het betreft heel weinig van de pc, alleen het renderen (opslaan van filmpje) is vaak zwaar, maar deze pc is zeker wel goed genoeg om een video te renderen.

Andere antwoorden (1)

ASROCK B75 PRO3-M
intel core i7 2600k
MSI RADEON R9 270X GAMING 2G
CORSAIR OBSIDIAN 350D WINDOW
8ram
2tb
500watt