Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn beeldscherm van mijn pc weer wordt herkent?

Ik heb na een update van Windows ineens rare beeldscherminstellingen.. Bij de instelling staat nu ineens ook niet meer het beeldscherm type maar gewoon 'niet-pnp' beeldscherm.
Daardoor is mijn resolutie nu slecht. Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

is net niet mogelijk de resolutie handmatig aan te passen? Tevens moet je dan ook even kijken of je video drivers nog geupdate moeten worden.