Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom herkent mijn laptop mijn nieuwe televisie niet, maar mijn oude wel?

Wij hebben sinds kort een nieuwe tv (samsung smart) en daar wil ik graag mijn laptop op aansluiten.

Als ik de hdmi kabel tussen mijn laptop en tv doe gebeurt er alleen helemaal niets.

Als ik mijn zusjes laptop gebruikt doet ie het perfect. (allebei asus k53s)

Het rare is dat mijn laptop wel nogsteeds prima verbinding maakt met mijn oude tv.

Iemand enig idee wat er mis is?

gr Niek

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Probeer eens in de handleiding van de TV op te zoeken hoe je moet omschakelen naar de HDMI-aansluitingen, en probeer dat uit te voeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Meestal kun je op de laptop een knopje bijvoorbeeld FN indrukken en dan F4 (soms is het ook zonder FN). Bij dat knopje staan 2 beeldschermen en dan kun je wisselen tussen scherm (laptop scherm, HDMI, laptopscherm en HDMI).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt bij hardware je oude tv er uit halen en dan je pc op een nieuwe laten scannen. Dit heb ik wel eens met mijn bluetooth muis wanneer deze niet herkend wordt. De kans is groot dat hij dan wel erkend wordt. Ook helpt het wanneer je een andere HDMI poort probeert.
Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding