Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

een gekopieerde CD geeft in mijn laptop aan: application error: integer divide 0. Wat kan dat zijn. gr. Toop

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
539
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke windows versie en wat staat er op de cd? Deze error komt vaak voor bij oude spelletjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is een oud spelletje, hij speelt nu op XP en op de laptop zit Windows 7
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welk spel? Want hier kan je alleen heel gericht een eventueel antwoord op vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is Stapelwoord en dat heb ik al eens gekopieerd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke versie Windows 7? Prof/ultimate etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik dacht home premium. Zal de eenvoudige versie wel zijn maar ik weet niet waar ik dat zo gauw kan vinden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan kan ik je helaas niet verder helpen, wellicht iemand anders nog een idee? Dit probleem doet zich nog eigenlijk nauwelijks tot niet voor bij Windows 7. En je hebt een Windows 7 Professional, Enterprise of Ultimate versie nodig om XP na te doen. Deze XP modus is helaas niet voor de Premium versie beschikbaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je wel.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het is een fout in de software, meestal veroorzaakt door software geschreven voor een bepalde generatie chips of besturings systemen die dan op een nieuwere generatie gedraait wordt.

Er zijn soms wel fixes, maar dan moet je weten welke software, welk OS en even zoeken op de foutmelding
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Letterlijk betekend het dat een geheel getal door nul wordt gedeeld en iets delen door nul heeft oneindig als resultaat. Een fout in het script van de software. Doet de software het wel goed op de pc van wie je de copie hebt gekregen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is een kopie die ik op mijn PC XP afdraai en dat gaat goed maar op de laptop met Windows 7 gaat dat niet

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding