kan iemand me helpen? krijg dit op men scherm,"opstart selectie is mislukt omdat benodigd apparaat niet toegankelijk is? "windows opstartbeheer

"pc wil niet opstarten" kan windows niet starten.dit word mogelijk veroorzaakt door een recente hard-software wijziging.opstart selectie is mislukt omdat benodigd apparaat niet toegankelijk is? status:0xc000000f heb alle kleine dingen al geprobeerd!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
geeft hij ook deze melding als je hem aan wilt doen?: Windows failed to start. A recent hardware or software change might be the cause . To fix the problem:
1. Insert your windows installation disc and restart your computer.
2. Choose your language settings, and then click "Next."
3. Click "Repair your computer."
If you do not have this disc, contact your system administrator or computer manufacturer for assistance.
Status: 0xc000000f
Info: The boot selection failed because a required device is inaccessible.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met welk windows versie werk je?
Heb je recent hardware aan gesloten?
Wanneer was de laatste keer dat de PC het wel deed?
Start de PC wel op van CD, maar niet van harde schijf?

Het beste antwoord

Het lijkt er op dat windows niet wil doorstarten. Probeer windows in de veilige modus of een andere modus op te starten en kijk dan in apparaten beheer welk apparaat problemen heeft en zet dat apparaat uit of gebruik een algemene driver die wel werkt.

Werkt dit niet probeer dan op te starten met zo min mogelijk apparaten aangesloten. Als dat werkt dan kun je een voor een de apparaten weer verbinden en dan kom je er achter welk apparaat het probleem is. Natuurlijk dien je het probleem met dat apparaat op te lossen.