Ik wil een foto printen. De eerste 2 cm gaat het goed daarna krijg ik andere kleuren. Printer al vele keren gereinigd. Weet iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Amadea
10 jaar geleden
Vermoedelijk is één van de kleuren vrijwel op. Dan is de oplossing: een nieuwe cartridge van die kleur in het apparaat zetten.

Antwoorden (1)

Dit effect treedt op als de inkt van een bepaalde kleur bijna op is.
De laatste druppel inkt wordt nog wel verstoven maar niet meer aangevuld.
Na even wachten verzamelt zich weer een "laatste" druppel in de printkop.
De strook die nog wel de goede kleur heeft zal dan ook per keer kleiner worden...

Toegevoegd na 1 minuut:
De oplossing? Nieuwe inktpatroon inzetten!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat heb ik al geprobeerd maar helpt niet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel lullig om te antwoorden maar het zou kunnen zijn dat je printer aan het einde van zijn leven is. Wat ik zie dat je schrijft, daar geeft het eerste antwoordt een goed en duidelijk antwoordt op. Als jij dan aangeeft dat je nieuwe inkt hebt gekocht kom je tot de conclusie dat de printkop op een bepaalde manier verstopt zit/raakt. Misschien een laatste poging om echte reinigings cartridges te kopen, misschien lukt het? Succes!