Wat is een goede , kleine en goedkope laptop om voor mij voor privegebruik te gebruiken? (Voore op school , auto en thuis op stoel enz enz)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Er zijn legio laptopmodellen/merken waar jij mee uit de voeten kunt.

De volgende punten lijken mij voor jou doeleinden van belang:
klein scherm (10 a 12 inch)
je hoeft geen aparte grafische kaart erin te hebben (dus shared memory voor GPU is prima)
3 GB RAM lijkt me minimaal
wat betreft processort is bijna alles op de markt wel geschikt voor jou gebruik.
Let op je HDD (harde schijf) dit is iets waar jij t meest van gaat merken, hoe groter hoe meer films, muziek etc je kunt opslaan. Denk aan minimaal 500GB (al is 320GB ook wel redelijk)

Hou de btw-vrije dagen van media markt of andere soortgelijke acties (lidl-acties) in de gaten. Voor 400-500 euro heb je er 1 waar je jaren mee uit de voeten kunt.

Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Samsung N510. Heb er Windows 7 op gezet en draait perfect!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk een keer bij een gespecialiseerde winkel en vraag daar om advies over welk model voor jou geschikt zou zijn. Noteer 4/5 modelen, en wacht tot deze in de aanbieding zijn: Goede laptop en goedkoop.
Wat een goede laptop is, verschilt per persoon. Hangt ervan af wat je wil doen: Gamen, stukken schrijven of filmpjes kijken e.d.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een Acer AspireOne. 10.1" LED LCD-scherm, met ingebouwde WiFi en 3G. Gaat heel goed, hoewel ik het onderweg niet heb geprobeerd.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
But merk, let maar als je er iets mee krijgt.
acer aspire d250