Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke van deze laptops is sneller?

Ik moet voor school een laptop aanschaffen. Na een tijdje zoeken kwam ik op deze twee laptops uit:

http://tweakers.net/pricewatch/329589/msi-s30-0m-030nl.html

http://tweakers.net/pricewatch/320211/samsung-np535u3c-a03nl.html

Ik wil hier Microsoft office op draaien en niet te zware games. Zoals Minecraft, DoTA 2 en Garry's Mod. Welke van de twee zal dit het beste aankunnen?

Als iemand anders een snellere 13.3" laptop van max €620 hoor ik dat graag.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
681
Amadea
10 jaar geleden
Waarom vraag je dit niet gewoon in een computerwinkel, een waarvan je zeker weet dat het personeel er verstand van heeft? Daar heb je toch veel meer aan dan het te inventariseren onder onbekenden?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb ze in computerwinkels vaak dingen horen zeggen die niet waar zijn. Hier gebeurt dat ook, maar daar heb je de minnen en reacties voor. In een computerwinkel willen ze ook graag iets verkopen. Vooral het duurste.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik zou voor de Samsung gaan. Waarom? De Samsung heeft een hogere snelheid (Samsung 2,1 GHZ MSI 1,9) Het voordeel van de MSI is, dat hij meer geheugen heeft. De Samsung heeft 500 GB geheugen. De MSI 646 GB (600+64). Het merk Samsung spreekt mij ook meer aan dan MSI. Veel succes verder met zoeken!
gr. Maarten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
de samsung.

reden : In de msi zit alleen de Intel HD Graphics.
Nu is de HD 7500 ook niet veel maar voor 600 euro kan je niet veel meer verwachten

De samsung heeft ook nog uitbreidbaar RAM en een hogere processor snelheid
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik raad ook samsung aan samsung is iets sneller en een Samsung laptop is 1 van de laptops die het minst snel kapot gaan zoals beeldscherm enzo en samsung is ook het fijnst
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding