Ik druk een geheugenstick in mijn computer, die zich hierna direct afsluit en zichzelf opnieuw start! Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Waarschijnlijk heb je bij het insteken van je usb een kortsluiten veroorzaakt waardoor de computer direkt uitgaat

Toegevoegd na 2 minuten:
de computer heeft een termische beveiliging tegen kort sluiting
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk ook in de richting van een kortsluiting.

Probeer je stick in een andere USB poort van dezelfde pc. Als het nog steeds hetzelfde gedrag vertoont, zou het aan de stick kunnen liggen. Probeer het ook op een andere PC. Kijk wat er dan gebeurt.