kan de radeon hd 7770 ghz edition 3 beeldschermen aansturen?

heey mensen,

ik heb een computer met de amd radeon hd 7770 ghz edition, en wil graag 3 verschillende beeldschermen kunnen aansturen (niet gecloned beeld), ik heb 3 uitgangen, zou dit kunnen?

en kan het evt. ook over het moederbord, want die heeft ook nog 2 uitgangen

alvast bedankt!

mvg. ruben

Toegevoegd na 17 uur:
Het is een his amd radeon 7770 ghz edition, hoe weet ik of ik eyefinity heb?

http://www.dragoncomputers.nl/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage_new/product_id,1781/category_id,128/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,72/ Dit is mijn computer

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het ligt er een beetje aan. Je zal exact de 7770 op moeten geven, en welk moederbord/CPU je hebt. Twee videokaarten wil soms ook wel eens lukken, maar geeft vaak frustratie. Als er een DP-port op zit kan het dmv daisychainen. Als je het met DVI+HDMI+VGA wil proberen lukt dat meestal niet. Er zijn dan altijd maar twee poorten actief. http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/DrivingMultipleDisplaysFromaSingleDisplayPort.aspx
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.justanswer.com/computer-hardware/6vr1m-just-purchased-amd-radeon-7770-trying-hook-three-monitors.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is een his amd radeon 7770 ghz edition, hoe weet ik of ik eyefinity heb? http://www.dragoncomputers.nl/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage_new/product_id,1781/category_id,128/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,72/ Dit is mijn pc.

Antwoorden (2)

Beste

Wanneer je 3 schermen wil aansluiten spreek je over eyefinity, wanneer jou videokaart beschikt over eyefinity moet dit dus lukken, waar je wel rekening mee moet houden is dat je videokaart een displayport of mini displayport uitgang heeft.
Hier stop je een adapter in die vervolgens (mini) displayport omzet naar je 3de scherm dus hdm, dvi, vga of eventueel displayport
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is een his amd radeon 7770 ghz edition, hoe weet ik of ik eyefinity heb? http://www.dragoncomputers.nl/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage_new/product_id,1781/category_id,128/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,72/ Dit is mijn pc.
In het verleden was het zo dat je Eyefinity kon gebruiken wanneer je AMD kaart drie uitgangen had, waarvan tenminste één displayport was.

Het kan zijn dat inmiddels het ook werkt wanneer je geen displayport hebt, dat weet ik niet. De site van AMD doet wat vreemd op het moment.

Hoe dan ook, ik wed dat je 7770 sowieso wel een displayport uitgang heeft plus één of twee DVI uitgangen en/of HDMI? Dan werkt het dus sowieso...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, mijn videokaart heeft 1 vga, dvi en een hdmi
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat moet dan werken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens de link die je zelf stuutde: DL-DVI-I/ HDMI/2x mini DisplayPort Als je VGA,DVI,HDMI hebt werkt het vaak niet, dan zijn er vaak maar 2 poorten actief.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan ik ook niet zorgen dat er 3 poorten actief zijn op een of andere manier?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welke kaart heb je trouwens precies? Dus inclusief merk? Download Speccy en kijk bij 'Grafisch' en dan bij 'Subvendor'.... Ik heb nog steeds het idee dat het gewoon kan. De whitepaper zegt niets over een beperking bij een dergelijke samenstelling...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan ik niet 1 beeldscherm via de videokaart, en de andere 2 via het moederbord?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat sowieso niet.