Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom staan op gerepareerde computer vrijwel geen documenten meer ?

Mijn computer deed een tijdje terug helemaal niks meer. Weggebracht en de reparateur vertelde mij dat hij de computer had schoongemaakt was erg stoffig enz. toen deed hij het weer. hij verzekerde mij dat alle mail en documenten er nog op waren. Toen ik onlangs een boek waaraan ik bezig ben wilde openen zag ik van een 75 tal items nog maar een handjevol terug waaronder foto's en liedjes, bewuste document ontbrak, ik zocht overal,. Ik denk nu dat ik alles kwijt ben. Ik hoop natuurlijk van niet. Hoe kan dit gebeuren , Zou je de verloren documenten kunnen ophalen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
556

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het hoeft niks met de reparatie te maken te hebben. Het kan zijn dat je hardeschijf slecht begint te worden. Voer maar eens schijfcontrole uit, die zal dat dan aangeven. Als dat zo is, dan zijn die documenten waarschijnlijk echt weg, maar maak van wat er dan nog wel is wel snel een backup.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heel misschien kun je met het programmaatje "recuva" nog iets redden.
het is (gratis van de makers) te downloaden op:
http://www.piriform.com/recuva
Het heeft bij mij wat verloren foto's en documenten teruggevonden die door beschadiging van de index niet teruggevonden konden worden op de normale manier.
Ook bestanden die "gewist"zijn maar nog niet zijn overschreven door nieuwe data kan dit programma redden.
Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding