Waarom werkt mijn keyboard van mijn laptop zo slecht?

de keyboard van mn laptop werkt niet direct als ik eriop druk.

ik moet mn vinger er altijd 2secondjes op houden anders schrijft het niet.

wat scheelt er aan en hoe kan ik dat repareren?

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Issu een roker, of kruimelig boven het toetsenbord-eter? Begin dan eens met het leegkloppen van het toetsenbord (over de kop en kloppen op de achterkant)
(ik als fanatiek roker moet dit zeker elke maand doen, en gooi elk jaar een toetsenbord weg)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
jong dat heeft er niets mee te maken er scheelt iets met het systeem maar wat precies het is dat weet ik niet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Koop dan bij de plaatselijke supermarkt eens een los usb toetsenbord, en probeer dat. (euro of 6) (of leen er een) Grunninger zeker, gezien dat "jong"
Waarschijnlijk heb je de functie Filtertoetsen ingeschakeld (ik vermoedt dat je Windows gebruikt). Om het uit te schakelen moet je SHIFT aan de rechterkant van je toetsenbord ongeveer acht tot 12 seconden ingedrukt houden. Daarna kun je weer gewoon typen als vanouds.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga naar je fabrikant website en download de keyboard driver.

Bekijk ook eens deze website
http://www.replacedirect.nl/laptop-toetsenbord-schoonmaken.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is een softwarematig probleem, en heeft niks met de drivers te maken. Er bestaan voor de meeste laptops zelfs geen toetsenbord-drivers.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hm. het is inderdaad een lag in de keyboard input, misschien je register opschonen? of er loopt een klein programmaatje op de achtergrond die een van de keyboard protocollen verstoort? Dit doet me sterk vermoeden dat het een Virus zou kunnen zijn. Laat Spybot je laptop eens bekijken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Evert7877, zet eens filtertoetsen aan, dan heb je hetzelfde probleem als de vraagsteller. Zie mijn antwoord.