Kan ik de verwijderde safarigeschiedenis op de iphone terughalen?

Eerst wilde ik het juist verwijderen(als je in mn vorige vragen kijkt) xD maar er zijn een paar websites die ik niet meer kan vinden.. Heel vervelend! Is er hier een manier voor om ze terug te halen? Of zijn ze gewoon voorgoed verwijderd? maakt ook anders niks uit maar zou makkelijk wezen als ik ze weer had :)! Ik weet dat hier al meerdere vragen van zijn(zelfs al een door mij gesteld xD) maar ik heb gewoon niet zo'n duidelijke antwoorden, sommige zeggen van wel, anderen van niet! Wat is het nou? Zelfs met zo'n technische verstandhouding van mij(dus helemaal niet!) heb ik geen idee wat te denken !

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Nee die krijg je niet weer terug, zoiets is niet ongedaan te maken.