pc bouwen: passen mijn onderdelen bij elkaar?

hallo,

ik wil beginnen met het bouwen van een pc en heb de onderdelen die ik wil bij elkaar gezocht. Ik heb alleen geen idee of deze onderdelen bij elkaar passen en ik wist ook niet waar ik deze vraag kon stellen. kunnen jullie even kijken of deze onderdelen in/op elkaar passen?

lijst met onderdelen:
1 Cooler Master HAF 912 Plus
2 Cooler Master Voeding GX Lite 600W
3 Intel Core i5 4670K 3.40 Ghz
4 koeling
5 ASRock H87 Pro4
6 2x Corsair Vengeance 8GB DDR3-1600
7 500 GB SataIII Hardeschijf
8 dvd brander
9 ASUS GTX660 TI-DC2-2GD5

Weet jij het antwoord?

/2500

Je stelt je pc samen bij (waarschijnlijk) gamepc.nl o.i.d. dus zal het sowieso passen. Zo niet, dan zullen ze hiervan op de hoogte stellen want zij zetten je pc in elkaar. Ze kunnen moeilijk een videokaart in een pc zetten als er helemaal geen ruimte voor is o.i.d. Dus geen zorgen maken en gewoon bestellen!

Bronnen:
Mijzelf, zelf ook een pc daar gehaalt.

Even snel de verschillende spec's vergeleken en het lijkt mij wel te passen. Let alleen bij punt 4 (voeding) wel even op dat je er een met een juiste aansluiting neemt (niet alle cpu koelers zijn geschikt voor elk type processor socket) Waarom eigenlijk een 500GB schijf? de prijsverschillen tussen 500GB en 1 TB zijn haast verwaarloosbaar

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100