hoe kan ik mijn laptopscherm omzetten naar hdmi?

Ik ben van plan om misschien een playstation 3 laptop te gaan bouwen, en daarvoor heb ik een geschikt scherm nodig. Nu heb ik nog een laptop liggen met 17 inch scherm. Zou ideaal zijn hiervoor. Als ik die laptop nou uit elkaar haal, en ik plug het scherm los van het moederboard, is er dan een koppelstukje naar hdmi of av? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Het scherm van een laptop zit in ieder soort laptop en bij iedere fabrikant op een andere manier vast met andere soort bedrading. Het is dus bijna onmogelijk om een koppelstukje hiervoor te maken als fabrikant. Als je het geld er voor hebt zijn er altijd nog falissementsveilingen en marktplaats.nl.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt!