Hoe sluit ik mijn binnenkomende verbinding KPN aan op mijn modem?

Ik heb een binnenkomende kabel van KPN hier thuis en die is afgeknipt. Nou wil ik mijn binnenkomende kabel (dsl/adsl??) Aansluiten op een contactdoosje zodat ik hem kan verlengen want hij is maar 20 cm boven de grond hier. De kleuren zijn rood blauw wit en oranje. Hoe heet deze kabel precies en hoe sluit ik deze aan op het contactdoosje. Met maar 2 aders of 4 ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

het heet een ISRA punt en je sluit in elke geval rood en blauw aan
die ander hoeven niet perse maar is wel zo netjes natuurlijk
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke, maar als ik alleen de blauwe en rode ader gebruik heb ik dan wel internet tv en bellen? Grzz
capthavoc
10 jaar geleden
Als je een telefoon weet aan te sluiten en daar een kies toon krijgt
zou het moeten werken.