hoe weet ik welke accu er bij mijn laptop moet

mijn accu begint onbruikbaar te worden door een levensduur van 10 min, hoe en waar kan ik een nieuwe accu vinden en hoe weet ik dat hij goed is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
4.5K

Antwoorden (5)

Zoek eens op google naar je laptop, er staat vast wel een merk en nummer op ofzo. Als je dan op de site van de fabrikant komt staat er wel ergens mij welke accu er inzit, en als je googled op die accu vind je vast wel ergens een site waar ze die verkopen.

Tip voor je volgende accu, laat de stekker er niet steeds inzitten, maar haal hem eruit als je laptop vol is, als je de stekker er wel in laat zitten word de accu 'lui' en word zijn levensduur minder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die tip heb ik ook al eens gebruikt maar dat leverde niet veel op
Haal de accu uit je laptop en zoek naar het typenummer op de sticker.
Met dit typenummer kan je bijv. op Ebay vervangende accus vinden.
13 jaar geleden
Accu uit laptop halen en nummer geheel overtikken in Google. Dan kun je nog altijd besluiten het bij de dealer te kopen of een goedkope leverancier. De laatste geeft meestal voor een bepaalde duur garantie. Hier moet je ook rekening mee houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou als ik een nieuwe accu zou moeten kopen altijd bij de leverancier van je laptop kopen. Omdat hij dan gegarandeerd past, je hebt meet service en je weet (bijna) zeker dat die het doet!

(soms betaal je er wel wat meer voor)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eens kijken bij replacedirect op het internet die heeft een goede zoekmachine en je hebt gelijk een scherpe prijs.