Hoe kan je het afgebroken pinnetje van mijn hoofdtelefoon uit mijn pc halen?

Ik heb per ongeluk mijn hoofdtelefoon te agressief uit mijn pc gehaald en nu zit het uit einde vast in de pc, hoe krijg ik hem er weer uit om weer geluid te horen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.6K

Antwoorden (2)

Open schroeven die kast en dan kan je van binnenuit dat pinnetje er zo uitduwen!

Sterkte!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als er nog een stukje uitsteekt kan je voorzichtig met een tangetje proberen het er uit te trekken.
Anders zal je de voorkant de computer kast er af moeten halen ( dit kan je doen door met beleid met een streepschroevendraaier tussen de metalen behuizing en de voorkant de schroevendraaier te steken), en dan d.m.v. een tangetje het er uit halen.

Haal voor je eigen veiligheid wel de spanning van je computer af! (= stekker uit stopcontact)