Waarom start de computer niet op wanneer er een iPod op is aangesloten?

Niks ernstigs verder, maar zojuist ben ik erachter gekomen dat wanneer ik mijn iPod op de PC heb aangesloten voordat ik hem aan zet hij helemaal niet verder start. Mijn monitoren blijven dan ook op zwart.

Als ik de iPod dan los koppel en via de power knop opnieuw start werkt wel alles prima, na het opstarten kan ik mijn iPod weer gewoon aansluiten en dan zijn er ook geen conflicten meer.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Dat komt omdat de pc probeert op testarten via je usb device, dit kan je aanpassen in de bios.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hij doet het alleen bij de iPod, als ik er een andere willekeurige usb op aan sluit start hij wel gewoon door. Net alsof er een bootable OS ergens op de iPod staat... ik zal de boot lijst eens in de bios controleren in de bios, bedankt voor je reactie!