In welke winkel kan ik de juiste materialen kopen voor een filament extruder? (plaatje)

Ik zat te zoeken op Google en vond deze afbeelding van een filament extruder. Dat filament kan dan gebruikt worden in de 3D printer. Ik ben al langs verschillende doe-het-zelf winkels geweest, maar geen van de winkels waar ik langs ben geweest heeft de juiste materialen of heeft materialen die tegen deze hoge temperaturen bestand zijn.

Kan iemand mij helpen een winkel te vinden waar wel de materialen te koop zijn die nodig zijn voor het bouwen van de filament extruder zoals in het plaatje weergegeven?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.1K

Het beste antwoord

Een nederlandse winkel zal moeilijk worden,
maar er zijn wel wat leuke instructables te vinden over zelfbouw met"goedkope" onderdelen.
(zie links)
Misschien heb je er genoeg aan, om te bedenken hoe je spullen uit
normale winkels kan gebruiken om een en ander te knutselen

Toegevoegd na 2 minuten:
Waarschijnlijk is de goedkoopste en makkelijkste oplossing in te schrijven op deze kickstarter:
http://www.kickstarter.com/projects/833191773/filastruder-a-robust-inexpensive-filament-extruder
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij opkopers zoals http://www.handelsondernemingvanschijndel.nl/onze-producten/
En die houtslangenboor ligt ook bij de Praxis voor een paar tientjes.