Welke laptop is beter voor allround gebruik?

TOSHIBA SATELLITE C855D-160
AMD Dual-Core A6-4440M APU
320 GB
4,096 (1x) MB
DDR3 RAM (1,600 MHz)
AMD Dual-Core Processor A6-4400M APU met AMD Radeon™ HD 7520G Graphics

Of

TOSHIBA SATELLITE C870-186
3e generatie Intel® Core™ i3-3110M Processor
320 GB
4,096 (1x) MB
DDR3 RAM (1,600 MHz)
AMD Radeon ™ HD 7610M grafisch (1 GB dedicated geheugen)

Het verschil zit hem vooral in de processor en de graphics.
Mijn voorkeur gaat nu uit naar de wat duurdere C870-186 omdat deze een dedicated videogeheugen heeft, maar weegt dit op tegen de goedkopere C855D-160?
Ik zal de laptop gebruiken voor internet/mail/tekstverwerken.
En op z'n tijd speel ik graag een spelletje, zoals MW2.
Is dit mogelijk op 1 van deze laptops?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Het zijn alletwee geen strepentrekkers. MW2 gaat best redelijk op allebij zelfs. Maar dat is best wel een oude game. Wat is je budget ongeveer?

Tot de 600 heb je al opties met een GT640, 650, 730 die op de langere termijn games prima aankunnen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Van de twee notebooks die je noemt, is de C870 inderdaad de krachtigere van de twee in games.

Toegevoegd na 3 minuten:
Maar de C855 zal MW2 op middelmatige settings ook aankunnen. De C870 heeft ook een snellere processor, maar daar profiteer je met jouw gebruik niet van.
Aangezien de C855 een APU heeft, is het logisch dat deze geen dedicated memory heeft. Dat hebben APU's nooit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou gaan voor de C870-186. Met dedicated memory werkt een spelletje op z'n tijd toch beter.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als ik jou was zou ik voor de C870-186 deze heeft een betere proccesor en is daardoor sneller