Is deze computer geschikt voor het opnemen van minecraft zonder lag?

Dit zijn de specs:

Systeem opstart tijd +- 10seconden ( FULL DirectX 11.0/3D support )

Processor : AMD Athlon II Tripple-Core 3x 3200mhz! 64bit processor
Geheugen : 8Gb! Ddr 3 ( 1333 mhz )
Hardeschijf : 60gb SSD schijf ( tot 10x sneller dan een normale hardeschijf ! )
Of u kiest voor een 500gb HDD ipv SSD
Videokaart : Nvidia Geforce 630GT / 4096mb -=- 4GB
Geluidskaart : 5.1 geluid ( 6 kanaals )
Internetkaart : ( kabel internet ) 10-100-1000 mb
USB aansluitingen : 6x achter en 3x voor
Aansluiting microfoon/speakers voor en achter
Dvd brander/cd brander/speler
RAID 0 , 1, 10, JBOD
windows 7 64 bit

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan je even een link geven? De videokaart is sowieso een onzinding. 4GB op zo'n zwakke kaart is een verkooptruc. Het zal Minecraft wel draaien maar is verder geen gamekaart.

Antwoorden (3)

Ziet er prima uit voor Minecraft (en opname daarvan).

Ik zou wel een HDD met meer opslag kiezen, inplaats van de SSD. Videobestanden worden al snel groot, en dit moet ergens opgeslagen worden. Of je schaft een externe harde schijf aan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ligt eraan hoeveel fps je krijgt zonder op te nemen. Zodra je meer dan 60 fps krijgt zal je wel kunnen opnemen zonder te veel lag.
Je kan je fps een boost geven door de mod "optifine" te installeren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh ik zie nu dat je deze pc nog niet hebt.
Als het kan zou ik wel een iets snellere pc nemen, want de processor is niet al te snel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb nog een computer op gezocht die ik ook wel aardig in me gedachten had, specs: Processor: AMD X2 270 3,4 GHz Dual Core.
Moederbord: ASUS M5A78L-M LX3.
Geheugen: 8 GB DDR3 1333 MHz.
Harde Schijf: 500GB HDD.
Optische station: DVD-RW Brander
Videokaart: ATI HD 7750 1GB (met HDMI,VGA)
behuizing: Cooler Master Midi Tower.
Voeding: Cooler master GX Lite 500W. Optioneel: - 1000GB harde schijf IPV 500GB = 15,00
- 16GB DDR3 geheugen IPV 8GB = 55,00 heeft deze wel een snellere processor
en kan deze minecraft met opnemen zonder lag aan?
ik neem op met fraps. o ja en kan je met deze pc ook snel video`s renderen?
want ik ga de video`s die ik maak in 720 p renderen. groeten bart
Ziet er goed uit. Alleen je HDD is wat aan de krappe kant. Ik raad je daarom aan Bandicam te gebruiken voor de opnames, omdat die veel kleinere bestanden maakt bij HD opnames dan de meeste andere programma's.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ga geen bandicam gebruiken maar als ik een opnamen heb gamaakt met fraps en hem heb gerenderd.heb en.hem geupload heb verweider ik.de.video