Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (5)

Probeer de combinatie Shift en Ctrl. Bij mij zijn dan de raarste dingen weer goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij moet je control + shift een tijdje ingedrukt houden en dan verschijnen de juiste tekens weer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel vreemd, ik ken geen taal waar de spatiebalk automatisch de enter wordt. Zit vlgs mij maar één ding op: dit is softwarematisch! Ga eens naar add/remove programs; als je daar iets ziet met keyboard, dat progje verwijderen. Dan opnieuw opstarten. Helpt dit niet ga naar device manager zoek je keyboard en doe dan rollback driver. Rebooten. Helpt dit ook niet ga naar je instellingen en vernader de taal van je keyboard.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je het toetsenbord al op Engelstalig gezet i.p.v. op Nederlandstalig? Ik weet niet hoe het zit met de spatiebalk en enter maar ik heb met andere tekens gehad dat die ineens anders waren en toen hielp dat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nieuw keyboard halen, sommige dingen gaan echt kapot.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding