Hallo, ik heb een afgedrukte foto dus die niet op men pc staat maar wel een normaal afgedrukte foto nu is mijn vraag hoe zet ik die op internet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Inscannen en via mijnalbum of iets dergelijks op internet zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je een mobiel, een scanner, een camera?

Zo ja, maak er een foto van (met mobiel is er eventueel een app, als je die hebt die kan scannen) en zet die op je pc/laptop en dan op internet.

Toegevoegd na 52 seconden:
Foto van, of inscannen natuurlijk.