Mijn laptop is beschadigd. Waar vind ik een goede reparateur?

Het scharnier tussen het keyboard en het scherm is ontzet en hierdoor sluit de laptop niet volledig.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien moet je contact opnemen met het bedrijf waar je hem vandaan hebt die kunnen je waarschijnlijk doorsturen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het was misschien ook wel zo handig geweest om een postcode / woonplaats er bij te vermelden.
Had je misschien meteen een adres kunnen krijgen, nu is het meer algemeen advies dat ik kan geven.
Amadea
11 jaar geleden
Vraagsteller woont volgens zijn profiel in Roden. Dat ligt in Noord-Drenthe, ongeveer 15 km onder de stad Groningen.

Het beste antwoord

Ik zeg altijd...ga naar de mycom.
Goede service, goede reparaties.
Er zit er 1 in Groningen, Assen, Emmen.
Ik ga zelf altijd naar het filiaal in Amersfoort, en ben altijd goed geholpen.
Fijne winkel.

Voor locaties: http://www.mycom.nl/computerwinkels
Voor de technische dienst: http://www.mycom.nl/Services.aspx
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor alle adviezen!!!!

Andere antwoorden (2)

Een paar maanden geleden had ik hetzelfde probleem. Wat te doen? Ik sprak de volgende dag met een buurvrouw en die had een goed adres voor me, vlakbij. Het was een kleine winkel met 2 mannen die al een paar jaar dat winkeltje hadden (met veel klanten, ik heb zitten wachten, druk, druk, druk) en niet duur, dat is natuurlijk ook belangrijk.

Antwoord
Praat erover met mensen in je buurt, via via is de beste reclame die een bedrijf zich kan wensen en ook voor de klanten is het veel beter dan een advertentie!
Natuurlijk kan je ook in een wijkblad bij de kleine advertenties kijken, maar ik heb meer vertrouwen in "mond op mond"- reclame!

Toegevoegd na 14 minuten:
het is natuurlijk "mond tot mond"-reclame!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Zo'n reclame gaat van mond tot mond; als iemand niet meer zelfstandig kan ademhalen is mond-op-mondbeademing aan te raden!
Amadea
11 jaar geleden
Ha, Antoni, je bent me net voor!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En dat beste mensen is nou een "Freudiaantje"!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neem mij niet kwalijk.. Had natuurlijk moeten vermelden dat ik in Roden woon....Het is een laptop die ik bij Media markt heb gekocht,
Een Asus.. Aangeschaft voor mijn autistische zoon, die deze nodig heeft voor zijn school. Sorry.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een alternatieve oplossing, maar als het aan mij ligt wel de allerbeste oplossing!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt plussers!
Ik zoek op internet google altijd op Disassemble en dan type laptop voor mijn laptop vond ik filmpjes over hoe diverse onderdelen te vervangen soms krijg je een pdf of website met stap voor stap uitgelegd hoe je iets vervangt