Wat moet je doen als je hp All-in-One PC zwart beeld geeft terwijl hij wel aan is?

Hij is wel aan, het lampje brandt. De ventilator draait ook.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee ?

Antwoorden (1)

Ik zou gewoon een willekeurige toets indrukken (of i.i.g. de spatietoets). Als je eenmaal binnen bent, de "slaaptijdsduur" uitzetten. Doet ie helemaal niks: harde reset: aan/uit knopje lang ingedrukt houden, half uurtje wachten en opnieuw aanzetten. Doet ie dan nog niks, terug ermee naar de winkel want dan is hoogstwaarschijnlijk de grafische kaart naar zijn gossiemijne. Overigens hebben ze bij HP de "e" en de "l" wegbezuinigd...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het toetsenbord doet het niet meer en ik denk ook dat ik geen garantie meer heb. Als ik nou morgen op bel naar HP zouden zij mij dan eruit kunnen helpen of word dat een onbegonnen zaak?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas, dat ziet er heel slecht uit! Je kan het proberen, maar heb niet te veel hoop!