Waar moet ik opletten als ik een printer voor mijn bedrijf wil kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ik zou ook een laser printer kopen. Heb ik voor mijn bedrijf. Je moet wel genoeg medewerkers hebben om een laser printer rendabel te laten zijn. Ik heb 5 medewerkers op kantoor. Hier vind je een hele lijst met zaken waarop je moet letten: www.zakelijkeprinter.nl/printer-kopen. Snelheid lijkt me ook van belang want als ie erg langzaam is g je je er aanstoren. En of dat je goede kleurenprints wilt maken. Ik print af en toe eigen a3 posters en dan moet je letten op een hoge resolutie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Afhankelijk van de àntal dat je wilt printen. meer dan 10 per dag dan zou ik een lazerprinter nemen anders een inktjet die is in aanschaf goedkoper maar per print duurder door de kosten van de cartridges
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het een netwerk printer of standalone kan je je ook afvragen. Niet elke printer heeft netwerk toegang let daar dus op bij aanschaf of die optie er is.