Gerenoveerd betekend hersteld. Het betreft dus een hard disk die wellicht een softwarematige fout heeft gehad en weer hersteld is, of dat de schijf hardwarematig een defect heeft gehad en gereviseerd is.

Gerenoveerd en Gereviseerd betekenen in dit geval dat iets hersteld is

Meestal zijn dergelijke Hardware weer voorzien van garantie van bijvoorbeeld 6 maanden en wat goedkoper in aanschaf. Persoonlijk koop ik liever een nieuwe Hard Disk omdat ik zeker wil zijn dat ik iets nieuws heb en niet 2e hands, want daar komt het op neer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Harde schijf die nog te repareren was die het weer doet..