Ik heb een transcend storejet 25M3 gekocht maar kan geen video's er rechtstreeks op plaatsen als ik opneem met Dxtory. kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Wat een grappige naam, dacht eerst aan een 25kub's vliegende opslag.

In DXtory:

3de tabblad (mapteken/lijkt op een laptop :D).
Hier kan je aangeven waar de video's worden opgeslagen, navigeer naar je HDD en maak een map aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De folder opzetten is geen probleem, het probleem is dat hij stopt met opnemen als hij rond de 4 GB zit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan moet je HDD naar NTFS formatteren ipv FAT32, FAT32 kent een filesize limit van +/- 4GB.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ok, thanks
nog een vraagje, hoe formateren?? :D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Formatteren betekent wel dat alles van de schijf gaat, dus kopieer even wat heen en weer. Rechtermuisklik op diezelfde schijf kijk even bij eigenschappen of er inderdaad fat32 staat. Daarna klik je in dat zelfde menu op formatteren (snel) en kies je NTFS.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
thanks! ik dacht echt dat ik die harde schijf voor niets had gekocht! ;)