Welke wifi usb of eternet dongle heb ik nodig om mijn "WD live hub" draadloos te maken?

standaard word deze mediaspeler zonder wifi geleverd en gaat de verbinding met internet via en ethernet kabel.

ik ging er vanuit dat western digital zelf een standaard usb dongle aanbood, maar ipv daarvan geven ze slechts een lijst met compatible usb sticks.

alleen is er niet een usb stick die per defenietie werkt (wat ik van internetfora begrijp)

http://community.wdc.com/t5/WD-TV-Live-Hub-Network/WDTV-live-hub-wireless-connection/td-p/186546

http://community.wdc.com/t5/WD-TV-Live-Hub-Firmware/WD-TV-Live-Hub-with-WIFI-Adapter/td-p/387765

of de dongle werk zou ook tenaken hebben met de router of wellicht de versie van windows.

ook zou er verschil zijn er snelheid van overdracht wat streamen met de ene dongle makkelijker maakt dan de andere.

hier geeft WD een lijst met compatible sticks

http://wdc.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/5688

maar ik word er dus niet wijs uit.

welk model moet ik gebruiken met windows vista en een "zyxel p 2812hnu f1" modem/router?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Het beste antwoord

Een van de volgende, zie ook de link.

USB Wireless Adapters (WD TV Live Hub Media Center only):

Adapter Model Version/Revision
Airlink Golden 150 AWLL5077/Golden 150 Rev 0200
ASUS Wireless USB adapter USB-N10 Rev 0200
ASUS 802.11 Nework adapter USB-N13 Ver 1.10
AVM FRITZ! WLAN USB Stick 2000 2496 v2
AVM FRITZ! WLAN USB Stick N 2000 2419 Not Listed*
AVM FRITZ! WLAN USB Stick N24 2000 2452 Not Listed*
AZIO Wireless USB Adapter AWU101N Not Listed*
Belkin N1 Wireless USB adapter F6D8051 V3100
Belkin N1 Wireless USB adapter F5D8053 V3001
Belkin N1 Wireless USB adapter F7D1102tt 1000tt
Belkin Enhanced Wireless-N USB network adapter F6D4050 V1000
Belkin N1 Surf & Share Wireless Adapter F7D2101 v1
Belkin Basic Wireless Adapter F7D1101 v1
Belkin Wireless N+ USB Adapter F5D8055 v2
Belkin Wireless N+ USB Adapter F5D8053 v4
Belkin Enhanced Wireless Adapter F6D4050 v2
Buffalo Wireless-N Ultra-Compact USB 2.0 Adapter WLI-UC-GN US