Weet iemand een kleine laptop voor de sims 3?

Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop.
Ik wil graag een laptop die:

- Klein (max. 14 inch), draagbaar en niet te zwaar is (i.v.m. studie).
- Snel opstart.
- De Sims 3 kan draaien (hoeft niet op de hoogste instellingen).
- Maximaal €1000 kost

Naaste de Sims 3 gebruik ik mijn laptop voor internetten, mailen en Microsoft Word.

Welke laptop raden jullie mij aan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Voor de Sims 3 heb je geen zware videokaart nodig. Zorg gewoon dat je iets hebt dat minimaal de Intel HD4000 heeft (feitelijk hebben alle core i-processoren van de laatste generatie dat).
Op basis van wat jij zegt zou ik kiezen uit deze twee:
http://tweakers.net/pricewatch/compare/496/321232;322126/

Met de Vivo heb je ook meteen een tablet.