Kun je ook een microsoft account in windows 8 aanmaken met gmail?

Ik heb pas geleden een nieuwe laptop gekocht. In de winkel zeiden ze dat ik dan apps kon downloaden van app market. Dus vandaag wou ik een account aanmaken alleen toen ik email in moest voeren stond er geen g-mail bij. Dus mijn vraag is 'kan ik op een of andere manier met een g-mail account inloggen bij microsoft account?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.1K

Het beste antwoord

Nee dit kan niet aangezien Microsoft en Google elkaars adressen niet gaan uitgeven. Je wilt een Microsoft account maken met een Gmail account? Hotmail en Gmail zijn concurrenten, dus Microsoft gaat het niet toelaten dat je een Microsoft Account kunt maken met een Gmail account. Dat gaat niet gebeuren. Dat is alsof je in Android kunt inloggen met je Apple ID. Onmogelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet helemaal waar hoor.
Waar het om gaat is een Microsoft Passport en die kan je (met inderdaad enige moeite) registreren op een ander emaikadres dan hotmail/microsoft live.
Ik meld mij zelf(s) aan met een gmail adres bij Microsoft voor toegang tot de MCP-site.
(in verband met Microsoft certificeringen) Ik bedoel dit geenzins als een -1,
Je antwoord is in grote lijnen okay, maar il wil je er even op wijzen dat het niet waterdicht is wat je stelt.
Wat jij zegt kan heel goed waar zijn specifiek voor deze vraag over apps binnen windows 8.
Dat hebbik verder niet onderzocht ;-).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@PPL Het was ook niet de bedoeling dat mijn antwoord waterdicht zou zijn, anders heb ik niet genoeg aan een paar regeltjes tekst. Mijn uitleg ging over het aanmeld proces bij Windows 8 apps, en daar kun je geen gebruik maken van een ander emailservice. Dat zou wel raar zijn :p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje voor dit antwoord. Het werkte