kan Club 3D Radeon HD 3450 AGP Edition op mijn pc?

kan ik (Club 3D Radeon HD 3450 AGP Edition video) kaart kopen om in mijn pc te doen?
dit is mijn pc:
http://www.interngeheugen.com/mappreporter.odb?scanid=b8a5d94d-4e82-11e2-a98a-de9805344cf8
of al je jullie een andere weten die ongeveer in de prijs light onder 50 euro!
dan hoor ik het graag ! :)
en kan ik dan ook modern warfare 3 spelen? en minecraft?
want als ik een game speel dan gaat hij erg vaak laggen!
en dat is nogal vervelend!

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Nee, die kaart past alleen in AGP sloten en jouw moederbord heeft een pci express slot.

Je kunt er een 5450 in doen, maar op die loopt mw2 nog maar net lekker. Voor 50 euro heb je al een 6670, maar dan zul je je voeding ook moeten upgraden. Op google en youtube is gewoon te vinden hoe een spel op een kaart draait. Hou minimaal 30fps aan, daaronder is het niet meer prettig.

Als je toch een beetje wilt gamen raad ik je aan om door te sparen. Jouw componenten zijn toch al wat ouder en een investering is eigenlijk geen slimme zet meer.

Voor grafische kaarten kun je hier terecht: http://tweakers.net/categorie/49/videokaarten/producten/