Wat is een root van een usb stick en waar vind in dat ?

Ik moet een bestand in de root van mijn usb stick verplaatsen hoe doe ik dat en wat is een root ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
12.9K

Het beste antwoord

Gewoon direct op de USB gooien dus G:\bestand.exe en niet in G:\map\Submap\bestand.exe
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Juist dus als je de map Biggy moet maken op de USB dan: G:\Biggy G is een gok kan ook D: - Z: zijn.

Andere antwoorden (2)

Je usb stick heeft folder of mappen, net als je C: disk zie plaatje, van al die volders is er een waar alles begint, n.l. de c:\ folder, dit noem je ook de root folder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je usb zit naast de c: net zoals je cdrom speler, de usb stick zal dus e:\ f:\ of bv g:\ heten.
gewoon als je naar deze computer gaat en dan op de usb klikt dan is dat de root.