Is hier ADSL op aan te sluiten?

Is op dit IS/RA punt ADSL aan te sluiten?
En zo ja, op welke aansluitingen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

De aansluitingen waar nu de twee draadjes op aangesloten zitten, kun je hiervoor gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een adsl abonnement neemt bij een provider dan zullen zij je een nieuw kastje meesturen die dat wel ondersteund. Deze in ieder geval niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja makkelijk
Je moet wel een Abbo hebben
Je hebt op die foto 2 aansluitingen
Hoogst waarschijnlijk heb je de eerste aansluiting nodig
Dat is te herkennen aan de letters A en de letter B (de meest linkse kant)