hoe kan ik bij een kpn modem bij de instelingen komen van de wifi? zie uitleg en foto

We zien wat dus op die fotos staat maar wat is het wachtwoord der van niemand weet het hier

Toegevoegd na 57 seconden:
Nietmand weet dat wachtwoord hier bedoel ik

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Klik eens op 'Login' zonder een wachtwoord in te voeren. Grote kans dat er nog geen wachtwoord is ingesteld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heb ik alle geprobeerd dat werkt ook niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je ook al 'admin' en '1234' geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja die zijn het ook niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het tiepe router staat ook op de foto alls het goed is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik lees overal dat het wachtwoord in het begin gewoon blanco is. Als het wachtwoord toch veranderd is en niemand weet het meer dan kun je het modem nog resetten. Je kunt dan opnieuw het wachtwoord veranderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat modem staat ook in een gesloten kast we kunnen der niet is der ook een mogelijk heid om het watwoord te hacken ??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
We kunnen dus niet bij het modem
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alles is te hacken, maar zelf weet ik daar niet het fijne van. Een betere oplossing lijkt me om de beheerder/eigenaar van het modem even lief aan te kijken zodat je hem kan resetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
We kunnen der nog steets niet bij hij moet gehacht worden

Andere antwoorden (2)

username:kpn
password:kpn

of

username:kpn
password:user
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mijn modem was het:
username: kpn
wachtwoord: user