Ik heb 4 gb maar hij laat zien dat ik minder heb in dit geval 2,67 gb hoe kan dit? wat is de oplossing want ik kan niet mijn games spelen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je Windows 7 draait, heeft deze een beperking bij 4 Gb, hij ziet maar maximaal 3,2 Gb. Deze blokkade kan je weghalen met volgend gratis patch. (Taal kan Duits of Russisch zijn, maar werkt WEL!): http://www.unawave.de/windows-7-tipps/32-bit-ram-barrier.html?lang=EN

ziet het bios maar 3 of zie je daar 4 gig Heb je xp, vista 32 bits ? Daarvan is bekent dat ze niet meer dan 3 gig aankunnen Sommige moederborden kunnen niet meer dan 3 gig aan ? Dat kan je soms wel op lossen als je windows 7 64 bits neemt ? Maar je moederbord is denk ik hier de oorzaak. En waarschijnlijk word van die 3 gig in jouw geval dan ook nog eens een gedeelte toegewezen aan je videokaart ? Hoef op zich geen probleem te zijn ik heb ook maar 3 gig met windows 7 64 bits maar loopt als een trein maar ik denk dat je op zoek moet gaan naar een andere videokaart met ingebouwd videogeheugen. Die zijn duurder dan standaard videokaarten natuurlijk dus let er op, ook als staat er zo mooi 1 gig of meer videogeheugen of zoiets in de meeste gevallen wordt een groot deel daarvan van je gewone geheugen afgesnoept Dus als je een andere kaart gaat zoeken let er op dat er op de kaart geheugen aanwezig is (VRAM)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100